SP en gemeente verzamelen klachten OV

3 februari 2012

SP en gemeente verzamelen klachten OV

Afgelopen zomer opende de SP-Hilversum het regionale OV-Meldpunt naar aanleiding van de nieuwe dienstregeling en het verdwijnen van de regionale OV-taxi. Vele klachten zijn al binnen gekomen bij dit OV-meldpunt.

We zijn inmiddels een half jaar verder en wethouder Erik Boog heeft laten weten dat hij binnenkort met de Provincie Noord-Holland in gesprek gaat over de tevredenheid en/of ontevredenheid die er is met betrekking tot het openbaar vervoer in onze regio. De wethouder heeft de SP uitgenodigd om de klachten die binnen gekomen zijn bij het OV-meldpunt met hem te bespreken zodat hij deze mee kan nemen in de gesprekken met de provincie.
Woensdag 8 februari gaat een delegatie van de SP in gesprek met de wethouder.

Als u nog klachten, opmerkingen, wensen of complimenten kwijt wilt, dan roepen wij u op om deze via het OV-meldpunt: OVactie@hotmail.com door te geven zodat we ook die nog mee kunnen nemen in het gesprek met de wethouder.

Het rapport van de klachten zal ook op deze site gepubliceerd worden

Eerder al voerde de SP samen met vele anderen actie voor Behoud van Fatsoenlijk Openbaar Vervoer in onze regio.

Lees het persbericht van de gemeente