Reizigers protest

17 juli 2011

Reizigers protest

Vandaag, zondag 17 juli is de nieuwe dienstregeling van Connexxion in deze regio ingegaan. Een dienstregeling waar veel verzet tegen is geweest. De SP heeft al in 2010, samen met vele anderen, actie gevoerd tegen deze dienstregeling

De nieuwe aanbesteding heeft er toe geleid dat veel haltes zijn vervallen en lijnen zijn ingekort. Op de website van Connexxion kunt u lezen hoe de veranderingen er precies uit zien.

Onze acties hebben niet het gewenste resultaat gehad, maar dat wil niet zeggen dat we het er dus maar bij laten zitten. We zijn erg benieuwd naar uw ervaringen met de nieuwe dienstregeling. Bent u beter af? Of juist slechter? Wat moet er volgens u echt anders? De SP hoort het graag. Daarom hebben we vanaf vandaag het meldpunt OV Gooi- en Vechtstreek geopend. Daar kunt u al uw reacties kwijt. Op dit moment is het nog een mailadres, binnenkort komt er een website waar u rechtstreeks opmerkingen kunt achterlaten.

Wij inventariseren de klachten en kijken of we vervolgens via Connexxion, de wethouder of de provincie nog verbeteringen voor elkaar kunnen krijgen.

Mail naar OVactie@hotmail.com