Ook Hilversum verdient beter!

21 september 2004

Ook Hilversum verdient beter!

Op zaterdag 2 oktober is er een grote demonstratie in Amsterdam, georganiseerd door het platform "Keer het tij" en de gezamenlijke vakbonden, tegen de plannen van Balkende II rond pre-pensioen, invoering van een no-claim in de zorg en ander bezuinigingsmaatregelen die tot afbraak van de sociale zekerheid in Nederland leiden. In Hilversum hebben vanavond de SP en GroenLinks besloten om ook vanuit Hilversum onze stem te laten horen. Op zaterdag 2 oktober willen we om 09.30 op station Hilversum verzamelen voor een protestbijeenkomst en daarna gezamenlijk naar Amsterdam afreizen. De komende dagen zullen we andere lokale partijen en organisaties benaderen om met ons mee te doen.

We roepen alle Hilversummers op om op 2 oktober om 09.30 uur op het station Hilversum aanwezig te zijn om daarna samen naar Amsterdam te gaan.

Voorafgaand aan de bijeenkomst op 2 oktober willen we op donderdag 30 september en vrijdag 1 oktober in de ochtendspits folders uitdelen op de diverse stations in Hilversum om naar de bijeenkomst te komen en samen met ons naar Amsterdam te gaan. Uiteraard zoeken we nog vrijwilligers om ons daarbij te helpen. Vanaf dinsdag 28 oktober willen we ook nog op zoveel mogelijk adressen folders verspreiden met de oproep om naar de protestbijeenkomst op het station en de demonstratie in Amsterdam te gaan. Als je daar bij wilt helpen ben je uiteraard ook van harte welkom!

Wil je helpen? Mail naar hilversum@sp.nl en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Hier vind je de folder.