Klacht over de WMO Taxi? Mail ons!

8 december 2016

Klacht over de WMO Taxi? Mail ons!

Foto: Pexels / pixabay

De SP-Hilversum is benieuwd naar de klachtenregeling van de WMO taxi.

Klachten over de WMO taxi meldt je bij: http://www.wmo-taxi.nl/31/klachten, bv als een taxi te laat is of niet komt, maar de afhandeling laat te wensen over. Het zou beter zijn als de klachtenorganisatie los staat van de vervoerder.

Eén van onze leden vertelt:
“Er wordt zo moeilijk mee om gegaan. Ze bellen je op om te vragen wat er aan de hand is geweest. Dan ontvang je een standaard briefje met hun excuses.. Maar de volgende keer zit je er weer mee. Ik heb niet het gevoel dat ze er van leren. Dus dien je na vijf klachten gewoon geen klacht meer in. En leuk dat excuus, maar jij hebt wel vijf kwartier voor Jan Joker staan wachten. En als ze dan via de telefoon erkennen dat ze fout zitten, mag je een nieuwe afspraak maken, waardoor je weer een uur extra mag wachten.”

Hebt u ook deze ervaringen? Laat het ons dan weten op hilversum@sp.nl. Wij kunnen dat inzetten om te pleiten voor een betere en onafhankelijke klachtenafhandeling.