Op de foto met Emile Roemer

5 augustus 2012

Op de foto met Emile Roemer

Afgelopen zaterdag was het een drukte van jewelste bij de Hilversumse SP kraam. Op de vooravond van de tweede kamer verkiezingen konden voorbijgangers op de foto met `onze` levensgrote Emile Roemer en probeerden wij een nieuwe variant van onze alom bekende tomatensoep uit. Maar natuurlijk hadden wij ook ons lokaal nieuws, de flyer: 10 vragen aan Emile, ballonnen en sponsjes bij ons. Het was te merken dat de SP goed staat in de peilingen want veel mensen kwamen een praatje maken. Iedereen is zich ervan bewust het wordt socialer óf liberaler. Wat kiest u?

Spaanse tomatensoep
Als variant op onze warme tomatensoep deelden wij afgelopen zaterdag Gazpacho uit. Deze koude Spaanse soep van groenten en kruiden was met veel liefde gemaakt door één van onze leden. Ondanks dat mensen even moesten wennen ging er 10 liter van deze Spaanse soep doorheen.

Eindeloos populair: ballonnen
De ballonnen en SP tomatenschuursponsjes zijn al jaren lang populair. En zeg nou zelf hoe leuk is het als je niet één ballon krijgt maar een heleboel!

Een bijzonder plaatje
Als we uiteindelijk een marktdag gehad hebben dan moet alles natuurlijk ook weer in de opslag. Dit keer leverde het opruimen wel een heel bijzonder plaatje op.

Tien vragen aan Emile Roemer
Steeds meer mensen willen op 12 september SP stemmen. Ze vinden onze plannen om sociaal uit de crisis te komen de moeite waard. Maar natuurlijk zijn er ook veel vragen.

Via deze link leest u de antwoorden van Emile Roemer op onderstaande tien vragen.

1.Wat wil de SP?
2. Waarom zijn de problemen zo groot geworden?
3. Maar we moeten toch vooral bezuinigen?
4. Wat zijn foute bezuinigingen?
5. Hoe zijn we in deze crisis beland?
6. En: hoe komen we eruit?
7. Wat moet Europa wel en niet doen?
8. Hoe staat het met de euro?
9. Hoe moeilijk of gemakkelijk wordt het om nu te gaan regeren?
10. Wat is de wezenlijke keuze op 12 september?