De Rode Karavaan - Campagne week 2

30 augustus 2012

De Rode Karavaan - Campagne week 2

Ook afgelopen week zag menigeen in het Gooi  De Rode Karavaan voorbij trekken. Van de Blaricumse kermis tot Kortenhoef en van de braderie op de Groest tot de zuidoostelijke villawijken in Hilversum. We schuilden voor de regen bij de VVD-Hilversum, genoten van de stroopwafels van ondernemer Marijnissen en vonden de leukste brievenbus van Hilversum. Bekijk het fotoverslag

Op woensdag 22 augustus was de Blaricumse  op de befaamde Blaricumse kermis.

Vrijdag 24 augustus troffen voorbijgangers op de Gijsbrecht de Hilversumse Louise en haar campagneteam.

Zaterdag 25 augustus trok  De Rode Karavaan naar Loosdrecht en Kortenhoef.

Op 26 augustus was het koopzondag én braderie in Hilversum. Het weer zat echter niet mee. Maar de Hilversumse VVD was zo vriendelijk om ons tijdens de diverse regenbuien een droog onderkomen te bieden. Samen in één 'huis' kan dus prima.

In no time was onze voorraad ballonnen op, en dan zit er maar één ding op: blazen!

En ook ZZP'ers zijn bij de  aan het juiste adres. Op dinsdag 28 augustus was  2e kamerlid Sharon Gesthuizen bij het grote ZZP-verkiezingsdebat in de Witte Bergen om de - voorstellen ter versterking van de positie van kleine ondernemers toe te lichten.

Tijdens het  Buurten in de Buurt kwamen wij afgelopen week de, volgens ons, leukste brievenbus van Hilversum tegen.

De buurt waar we deze keer op bezoek waren had enorme oprijlanen. Dat maakt het folderen wat intensiever. Maar zoals het de  betaamt hadden we onze fietsen bij ons. En natuurlijk wordt geen huis overgeslagen! Overigens hadden we in de wijk, de zuidoostelijke villawijk en 't Hoogt 't Kruis, ook verschillende leuke gesprekken. Bijvoorbeeld over het Diependaalse Bos wat nu eindelijk eens opgeknapt gaat worden.

De Rode Karavaan komt door heel het Gooi. In één van de dorpen troffen wij deze samenvoeging van verkiezingsposters aan. Campagnevoeren met een knipoog ;-) moet natuurlijk kunnen.

Overige artikelen over onze locale activiteiten:

Tomaatje SP-stemmers bedankt
Tomaatje Actie-agenda verkiezingscampagne
Tomaatje De Rode Karavaan - Campagne week 3
Tomaatje SP bij debat samenwerkende bonden
Tomaatje De Rode Karavaan - Campagne week 1
Tomaatje Fotoverslag Gooise campagne Kick-off
Tomaatje De eerste verkiezingsfoto's zijn geplakt!