De eerste verkiezingsposters zijn geplakt!

7 augustus 2012

De eerste verkiezingsposters zijn geplakt!

In de gemeente Wijdemeren moeten de politieke partijen hun verkiezingsposters zelf plakken. En aangezien de Hilversumse  een regiofunctie heeft, en wij collega's graag helpen, gingen 'ers Menno en Bianca samen op pad om het Wijdemeerse posterplak klusje te klaren. Na een een tour van bijna 65 kilometer door 5 Wijdemeerse dorpen hangen de eerste Gooi- en Vechtstreek -posters keurig op de borden. En toen zij langs enkele lege Hilversumse borden kwamen moest natuurlijk ook daar een poster op..

Ankeveen maakt het de plakkers niet gemakkelijk. Ze plaatsten het verkiezingsbord op een hoogje.

In Loosdrecht hing onze -poster al snel strak op het bord. Maar liet een eerder geplakte VVD-poster los. In plaats van de poster eraf scheuren, zoals plakbroeders elders in het land schijnen te doen, besloten wij deze VVD-poster even over links weer vast te plakken.

Op de terug weg van Wijdemeren troffen we in Hilverumbij de rotonde nabij zorgcentrum Zuiderheide een leeg verkiezingsbord. Daar moest natuurlijk een poster op!

En ook het posterbord naast het raadhuis van Hilversum kreeg twee mooie tomaten posters.

Eerder kreeg de vrije plakplaats op de Groest in Hilversum een vleugje .

Overige artikelen over onze locale activiteiten:

SP-stemmers bedankt
Tomaatje Actie-agenda verkiezingscampagne
Tomaatje De Rode Karavaan - Campagne week 3
Tomaatje De Rode Karavaan - Campagne week 2
Tomaatje SP bij debat samenwerkende bonden
Tomaatje De Rode Karavaan - Campagne week 1
Tomaatje Fotoverslag Gooise campagne Kick-off