Zaterdag = SP-kraam!

10 juli 2012

Zaterdag = SP-kraam!

Afgelopen zaterdag was het weer zo ver! Na een maand van afwezigheid, de afdelingsleden gingen namelijk naar het SP congres om het verkiezingsprogramma vast te stellen, konden we zaterdag op onze vaste plek op de Groest weer aan de slag.

Het weer was optimaal en wat werden we enthousiast ontvangen! Veel mensen kwamen even buurten en in no time waren we door onze 700 folders heen. Even zoveel tomatensponsjes verdwenen van onze marktkraam en ook de ballonen vonden gretig aftrek. Kortom veel gezelligheid, mooie gesprekken en veel informatie.

De SP-kraam wordt gerund door SP-vrijwilligers. Dit zijn `oude` enthousiastelingen maar ook nieuwe SP-leden en dus nieuwe gezichten. Zij laten Hilversummers weten waar de SP zich de laatste tijd hard voor heeft gemaakt en waar we aankomende maanden mee bezig gaan.

Op naar de verkiezingen
Op 4 augustus zijn we er weer. Dan zal de SP-kraam in het teken staan van de aankomende verkiezingen.

Wij hebben er zin.
Tot in augustus!!