Laren kleurt rood

17 juni 2012

Laren kleurt rood

Zaterdag 16 juni presenteerde de SP-BEL de SP in het hartje van Laren. Ze deelden de landelijke ZO krant uit en het SP-nieuws Laren. Vele mensen kwamen even aan bij de kraam voor een praatje of een kopje koffie.

SP-BEL is lekker bezig
De SP-BEL heeft zich samen met de SP-Hilversum ingezet tegen de bezuinigingen op brandweer. Ook hebben ze de colleges van Blaricum, Laren, Eemnes en Huizen aangeschreven met de vraag of de huishoudtoets in die gemeenten on hold gezet kon worden en vroegen ze aandacht voor psychiatrisch patiënten met een krappe beurs.

De Larense SP'ers zijn geen voorstander van het sluiten van de Biezem, hebben vraagtekens over de haalbaarheid van het uitbreiden van het Larense politie bureau, zijn van mening dat de HOV-buslijn in deze vorm veel te duur is voor wat we ervoor terug krijgen en vinden het onbegrijpelijk dat de bushalte op de Schapendrift weg is.

De SP in Blaricum
Op zaterdag, 23 juni gaat de SP-BEL op stap in Blaricum. Ze zijn dan te vinden bij de muziektent tegenover de bekende supermarkt.

Zin om mee te doen?
Laat het ons weten en neem contact op met organisatiesecretaris Rene Herveille T: 06 24 42 98 36