SP Hilversum: 3 zetels

4 maart 2010

SP Hilversum: 3 zetels

De SP heeft bij de gemeenteraads verkiezingen drie zetels gehaald. Dat is één zetel minder dan vier jaar geleden. D66 is met acht zetels de grootste partij geworden.
Uiteraard vinden we het verlies van een zetel treurig. We hebben ons de afgelopen vier jaar keihard ingezet voor een beter en socialer Hilversum en op dat terrein volgens ons ook veel bereikt. We vinden het jammer dat niet meer Hilversummers die inzet en resultaten hebben gewaardeerd, maar het is niet anders. De komende tijd zal D66 het voortouw nemen in het vormen van een nieuwe coaitie. We zullen als SP fractie en bestuur de komende dagen bepalen of en zo ja welke veranderingen in onze strategie nodig zijn om de volgende vier jaar de resultaten van het beleid van de vorige periode overeind te houden en nieuwe kansen te creeren voor de toekomst.

In ieder geval worden alle SP stemmers van harte bedankt en u kunt er op rekenen dat we ons de komende vier jaar opnieuw inzetten voor een beter en socialer Hilversum!

Lees de complete uitslag...