Zomernota 2008

29 mei 2008

Zomernota 2008

Eind juni is in de gemeenteraad budgetrapportage en de zomernota besproken. Kort gezegd gaat de budgetrapportage in op de behaalde resultaten van vorig jaar en geeft de zomernota een vooruitblik op de plannen van de gemeente voor het komende jaar. Natuurlijk gaat dat voor een belangrijk deel over geld. Maar wat ons betreft moet het ook gaan om ambities en ideeen voor Hilversum. Hilversum moest socialer en beter. Is dat de afgelopen tijd een beetje gelukt? En hoe hoe gaat dat het komende jaar? Daar gaat het over.

Op deze pagina staat een uitgebreide serie artikelen over het verleden en heden. U kunt hier onze reactie op het afgelopen jaar lezen, maar ook wat wij vinden van de plannen voor het komende jaar. Over de zogenaamde "verhoging" van het rioolrecht bijvoorbeeld, die volgens ons voor de meeste mensen een verlaging betekent, over de kansen van het schoolzwemmen en over de wachtlijsten in het onderwijs.

CDA ziet niets in Solidariteit
 Deel 8 - Economie en Onderwijs