Afscheid bleek geen afscheid

12 november 2006

Afscheid bleek geen afscheid

Jarenlang heeft Sjef Veen (78) trouw elke maand de Tribunes in de hem toegewezen wijk bezorgd. Het werd hem te veel. Omdat hij veel tijd doorbrengt bij zijn vriendin (ook SP-lid) in Bussum, waar wij ook met hem hadden afgesproken.

Af en toe verzond Sjef de Tribunes gewoon even via de post met een postzegel erop. Niet wetende dat er wel vier op moesten. Er kwamen klachten van leden die strafporto moesten betalen. Niet dat ze dat zo erg vonden, maar vreemd, dat wel. Sjef besloot er mee te stoppen. En nu kwamen wij hem bedanken met een cadeaubon voor zijn werk voor de SP. Bleek het afscheid geen afscheid te zijn. Sjef wil graag weer helpen met folderen. Hij in Hilversum en zijn vriendin in Bussum.

Voor de wijk van Sjef hebben we een nieuwe Tribunebezorger gevonden. Als u ons ook wilt helpen met het rondbrengen van de Tribunes, graag. U wordt dan op de reservelijst geplaatst voor als er vaste bezorgers uitvallen door ziekte, vakantie, e.d. Ja, ook Tribunebezorgers zijn mensen.

Sjef, bedankt! De SP hoopt nog lang van je hulp gebruik te maken. En misschien zien we je toch ooit weer op een algemene ledenvergadering, waar je vroeger trouw naar toe ging. We leren van je woorden en ideeën.