Openbare bijeenkomst: Europese Grondwet?

2 april 2005

Openbare bijeenkomst: Europese Grondwet?

Elders op onze website (onder dit artikel vindt u een link) kunt u lezen waarom wij vinden dat u straks Nee moet zeggen tegen de Europese Grondwet. Om er voor te zorgen dat alle inwoners van Hilversum en omgeving zo goed mogelijk geïnformeerd raken over deze Grondwet organiseren we, samen met anderen, informatiebijeenkomsten, zullen we folders verspreiden, etcetera.

Op zaterdag 9 april aanstaande organiseert het Sociaal Initiatief Nederland een openbare bijeenkomst waar Jasper van Dijk, beleidsmedewerker van de SP Fractie in het Europees Parlement, zal spreken over de Europese Grondwet en hoe de SP daar naar kijkt. Iedereen, en zeker ook onze SP leden, worden bij deze van harte uitgenodigd om daarbij aanwezig te zijn. Tijdens de middag is er ook ruimte om vragen te stellen.

Datum zaterdag 9 april 2005
Tijd Deur open om 13.30 uur
Plaats Vrije School Michael
Esther de Boer van Rijklaan 22 in Bussum

Deze middag is een uitstekende gelegenheid om op de hoogte te raken van de consequenties als deze grondwet wordt aangenomen. Het referendum van 1 juni aanstaande is te belangrijk om te negeren, we kunnen en moeten dit neo-liberaal Europa voor de rijken een halt toe roepen.

Waarom zou u tegenstemmen?

Verkiezingen in 2005 - 2007

Gemeenteraad
8 maart 2006

Provincale staten
7 maart 2007

16 mei 2007

Eerste Kamer
28 mei 2007

De hierboven vermelde data zijn onder voorbehoud.