Actief worden

U wilt actief worden bij de SP afdeling Hilversum? Dat kan!

De SP-Hilversum is een actieve afdeling: ook buiten verkiezingstijd valt er genoeg te doen binnen de afdeling. Daarom zijn wij altijd op zoek enthousiaste leden die graag hun handen uit de mouwen willen steken voor de SP-Hilversum.

MARKTGROEP

Iedere eerste zaterdag van de maand staan we van 11.00 uur tot 15.00 uur op de markt. Wethouder en (Raads)leden van de SP Hilversum staan op de markt om actie te voeren en vragen te beantwoorden. Help jij ook mee? Mail dan naar hilversum@sp.nl

TRIBUNEBEZORGERS

Maandelijks komt de Tribune, het nieuwsblad van de SP uit. Elke maand maakt de Hilversumse SP-afdeling zelf de Tribune verzendklaar. Wil je elke maand helpen met het verzendklaar maken? Of wil je helpen met de verspreiding van de Tribune in je eigen wijk? Geef je dan nu op via hilversum@sp.nl